daf53banner

اسماعیل هنیه ما به همه هشدار داده ایم

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در آخرین اظهارات خود پس از آخرین جنگ این جنبش به رهبری وی با اسرائیل گفت: ادامه تجاوزات و خونریزی اسرائیل تمامی معادلات و نقشه ها را از بین می برد. برای فلسطین و منطقه

آفتاب نیوز :

هنیه با تاکید بر اینکه جهان به دنبال “کارنامه افسانه ای مردم ما در غزه و آنچه مقاومت ثبت می کند” است، گفت: “ما به همه هشدار دادیم که اگر تجاوزات و ویرانی ها ادامه یابد، این نبرد ممکن است به جنگ تبدیل شود. منطقه ای شود. مقاومت در حال کنترل ریتم جنگ علیرغم وحشیگری متجاوز و جنایاتی است که ماهیت این دشمن وحشی فاشیست را تایید می کند.دولت آمریکا به دنبال حمایت بین المللی و منطقه ای از تجاوز و اجرای موضع رسمی اعراب برای پذیرش این تجاوز است. جابه جایی. [فلسطینی‌های غزه]وی در عین حال از موضع عربی و اسلامی به ویژه مصر در موضوع آوارگی فلسطینیان قدردانی کرد.

هنیه همچنین با بیان اینکه ساکنان غزه با یک فاجعه انسانی روبرو هستند، خواستار تسریع در ارسال کمک ها به ساکنان این منطقه شد.

وی تاکید کرد: حماس، مقاومت و مردم فلسطین بیش از اشغالگر دارای انسانیت، اخلاق و ارزش است.

وی خواستار اعتصاب سراسری در روز جمعه با شعار “تجاوز به غزه، نه آوارگی یا وطن جایگزین” شد و تاکید کرد: نباید اجازه دهیم این دشمن به قدس و الاقصی و خون مردم ما توهین کند. . . مردم”.

رئیس دفتر سیاسی حماس از واکنش مردمی که در روزهای اخیر ایجاد شده ستایش کرد و گفت غزه تنها نیست.

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما