daf53banner

بهترین قالیشویی تهران ️ آدرس و شماره تماس لیست 25تایی ایرانیحو

قالیشویی توحید با داشتن مجوز رسمی و قانونی یک کارخانه تمام عیار و معتبر است که زیر نظر اتحادیه قالیشویان فعالیت می کند. این مجموعه در چهارچوب های مشخص و تعیین شده خدمات خود را به همشهریان تهرانی ارائه می دهد و با در اختیار داشتن پرسنلی آموزش دیده و متخصص میزان خسارت فرش ها را به صفر رسانده است. شما می توانید به پروفایل سرویسکار مراجعه نموده و از میزان تخصص و مهارت وی اطلاعات جامع و خوبی به دست آوردید. از بین قالیشویی های فعال، بهترین قالیشویی در تهران را انتخاب نمایید و خدمات قالیشویی آنلاین را در تهران دریافت نمایید. بسیاری از افراد که از خدمات قالیشویی استفاده کرده اند با این موضوع آشنا هستند که قیمت درج شده در آگهی با قیمت واقعی پرداخت و صورتحساب تفاوت دارد.

  • قالیشویی فرش به دو صورت شست‌وشوی سنتی و شست‌وشوی مدرن انجام میشود.
  • خشک شدن فرش‌ها زیر نور آفتاب، باعث از بین رفتن بافت پارچه و کدر شدن رنگ‌ها خواهد شد.
  • به علت شفاف سازی هرچه بیشتر در قیمتقالیشویی، تمام اقدامات صورت گرفته بر روی فاکتور می بایست درج شدهو در اختیار مشتری قرار بگیرد.
  • در مجموعه قالیشویی و اعلاشویی ادیب، هیچ گونه محدودیتی در شستن فرش وجود ندارد.

قالیشویی توحید برای رعایت کلیه اصول مشتری مداری علاوه بر اینکه به تمام حقوق مشتریان احترام می‌گذارد، پلتفرمی برای قدردانی هرچه بیشتر از مشتریانی که بیش‌از یک بار از خدماتش استفاده کرده اند راه اندازی کرده است. در این پلتفرم برای مشتریان وفادار تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است. امتیاز ویژه تبریک تولد، امتیاز ویژه معرفی مشتریان دیگر و ارسال امتیازات مناسبتی از دیگر برنامه‌هایی است که شامل حال اعضای باشگاه مشتریان می‌شود. شما مشتری گرامی از طریق سفارش آنلاین و یا تماس تلفنی سفارش خود را ثبت میکنید و با هماهنگی های اپراتور شرکت تاریخی برای جمع آوری فرش ها با شما انتخاب می شود.

اگر شما نیز به دنبال قالیشویی خوب در تهران هستید، قبل از هرچیز باید با ویژگی‌های این قالیشویی آشنا شوید. برای آشنایی با ویژگی‌های قالیشویی های خوب در تهران در ادامه با ما همراه باشید. پس از سـال‌ها فعالیت، به این نتیجه رسیده‌ایم که هیج چیز مثل شفافیت در نحوه ارائـه خدمات حرفه ای و مـیزان تعـرفه‌ قالیشویی، نمی‌تواند مشـتریان را راضی نـگه دارد. در این زمیـنه به شـما اطمینان می‌دهـیم همه موارد به دقت و با جزئیات مناسب تعـیین شده. تولید محتوا و انتشار آگهی به صورت رپرتاژ در سایت قالیشویی‌ها با ۳ لینک فالو، عدم محدودیت محتوا و تصویر. تبلیغات رایگان، تبلیغات ویژه، تبلیغات بنری و تبلیغاتی ویژه شرکت‌های قالی‌شویی و تولید کنندگان ماشین آلات.

بنابراین انتخاب نزدیک ترین شعبه قالیشویی نوین به شما کمک می‌کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن عملیات جابجایی و انتقال فرش و قالی به قالیشویی تهران را انجام دهید. شما می توانید برای شستشوی فرش، قالی، پرده و مبلمان خود از شعب مختلف قالیشویی نوین کمک بگیرید. تقاضای زیادبرای قالیشویی آنلاین مصادف با ایام خانه تکانیعید همیشه موجب افزایش قیمت قالیشویی میشود.

طبق تجربه، اعلاشویی فرش برای مواردی که دچار آسیب شده اند یا نیاز بهشستشوی اساسی دارند، مناسب تر است. به علت شفاف سازی هرچه بیشتر در قیمتقالیشویی، تمام اقدامات صورت گرفته بر روی فاکتور می بایست درج شدهو در اختیار مشتری قرار بگیرد. شاید برایتان سوالباشد قالیشویی مدرن چیست؟ و چه تفاوتی بین قالیشویی اتوماتیک، نیمهاتوماتیک و قالیشویی های قدیمی است؟ با پیشرفت تکنولوژی از روش های متعددی برای شستشویفرش و موکت استفاده می شود. به این ترتیب تلاش برای بالا بردن کیفیت بااستفاده از تجهیزات مکانیزه است تا در کمترین زمان خدمات قالی شویی باکیفیت بالاتری ارائه دهند که در ادامه توضیح مختصری در ارتباط با انواع روش ها میدهیم.

جدول قیمت خدمات قالیشویی در ابتدای این صفحه به شما کمک می‌کند برآوردی از هزینه دریافت خدمات داشته باشید. چنانچه خدمات مورد نظر شما در جدول مذکور پیش بینی نشده باشد می‌توانید با ثبت سفارش رایگان از قیمت دقیق اطلاع پیدا کنید. مراحل ثبت سفارش سریع و آسان است و بلافاصله پس از تکمیل، قالیشویی‌های معتبر آچاره برای ارائه خدمات به شما اعلام آمادگی می‌کنند و شما می‌توانید با آنها مذاکره کنید. لازم به ذکر است ثبت سفارش تعهدی برای شما ایجاد نمی‌کند و شما می‌توانید سفارشتان را قبل از اعزام نیرو لغو کنید.

این کارخانه مجهز به دوربین های مدار بسته بوده و تمام مراحل شستشو فرش به دقت ضبط میگردد. بنابراین شستن فرش با دستگاه قالیشویی و توسط افراد مجرب در این زمینه می‌تواند در صرف وقت و انرژی موثر باشد. شست‌وشو توسط کارکنان حرفه ای باعث میشود آسیبی قالی شویی به بافت فرش وارد نشود زیرا آن ها میدانند هر نوع فرش با هر جنسی را چگونه بشویند. مجموعه فرش مهباف با بیش از ۵۰ سال سابقه در تولید ،صادرات و خدمات فرش از جمله قالیشویی، در حال حاضر یکی از به نام ترین و معتمد ترین برندهای این حوزه می باشد.

قیمت قالیشویی کرج

فرش نداشته باشید. این نوع بسته بندی همراه با جدیدترین روش ها صورت میگیرد که از بارزترین خدمات ما

  • در تهران جاهای دیدنی و تفریحی و خرید بسیاری وجود دارد و هر ساله افراد زیادی راهی این شهر میشوند.
  • از آنجا که در تمیز کردن با بخار از آب گرم با دمای بسیار بالا استفاده می‌شود؛ خشک شدن فرش می‌تواند طولانی‌تر شود.
  • این روش مزایا و معایب مختلفی می تواند داشته باشد ولی به طور کلیباعث ایجاد آسیب در فرش می شود.
  • قالیشویی عابدینی با بهره گیری از نیروی متخصص و هم‌چنین دستگاه‌های پیشرفته انتخابی مناسب برای شما می‌باشد.
  • در گرمخانه قالیشویی، فرش‌ها به نوبت و توسط دستگاه مخصوص وارد گرمخانه می‌شوند و با حرارت از پیش تعیین شده در زمان مناسبی خشک می‌شوند.

خصوصا فرش‌ دستباف ایرانی که نمادی از هنر و اصالت تاریخی ایران زمین است. روزهای زیادی برای بافته شدن رج به رج آن زحمت کشیده شده و آینده آدم‌های زیادی در تارو پود آن تنیده شده است، نگه‌داری از این هنر، کار ساده ای نیست. قیمت شست و شوی فرش متناسب با جنس فرش، ماشینی و دستباف بودن آن متفاوت است.

اگر می‌خواهید با قیمت قالیشویی که هر ساله توسط اتحادیه مربوطه تعیین می‌شود، آشنا شوید، می‌توانید به وبلاگ ما مراجعه کنید. تخفیف ۲۰% سفارش آنلاین برای تمامی سفارش های قالیشویی و خشکشویی می باشد. خدمات قالیشویی در دو شیفت کاری روز و شب، و خدمات در محل ( منزل یا محل کار) در شیفت روز ارائه می شود.

بسیاری از مشتریان ما به دنبال ترمـیم فرش‌ها و قالیچه‌های دستباف خود هستند. در خدمات فرشقالیشویی به ارائــه خـدمات لکه‌بـرداری، رفـوکاری، قلـم‌زنی، رنگ‌برداری، ریشه‌زنی، شیرازه دوزی، چرم‌دوزی و… می‌پردازیم. برای جلوگیری از آسیب دیدن فرش به دلیل آلودگی یا شستشوی غیر استاندارد، باید آن را به یک شرکت مورد اعتماد و باتجربه سپرد. معمولا افراد با اولین قالیشویی که شماره آن را در تبلیغات ببینند تماس می‌گیرند؛ لذا افراد زیادی مجبور به شستشوی مجدد فرش‌هایشان می‌شوند. اما چطور می‌شود از بین این همه شرکت در سطح شهر، بهترین را انتخاب کرد؟! قالیشویی آچاره با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و بهره‌گیری از تیم مجرب شستشوی قالی، خدمات شستشو، خشکشویی و رفوگری انواع فرش ماشینی و دستبافت را به شما ارائه می‌دهد.

ظرافت بالای فرش‌های دستباف، زحمت کار بافندگان و تلفیقی از هنر؛ باعث ارزش بالای و قیمت زیاد این فرش‌ها شده است. شستشوی این فرشها سخت‌تر است و اصولی‌تر از فرش‌های ماشینی است. میزان آسیب و لکه‌های فرش ها، قالیچه‌ها و قالی‌ها پس از رسیدن به کارخانه بررسی می‌شوند، سپس نوع، تعداد و نحوه شستشوی فرش ثبت می‌شود.

خدماتی همچون انواع ترمیم، شیرازه دوزی، ریشه بافی، لکه برداری و رنگ برداری به صورت تمام و کمال در قالیشویی نوین انجام می‌شود. تنها لازم است که با قالیشویی نوین تماس بگیرید تا در مدت زمانی کوتاه فرش و قالی‌های شما به قالیشویی منتقل شوند. کلیه پرسنل قالیشویی نوین تحت نظارت شرکت فعالیت می‌کنند و همگی از لباس‌هایی با آرم شرکت و لوازم نقلیه مخصوص و دارای آرم استفاده می‌کنند.

شماره تلفن های قالیشویی قصر طلایی در تهران

قالیشویی نوین یکی از بهترین قالیشویی های تهران است که برای شستشوی فرش و قالی شما از تجهیزات مدرن و متخصصین ماهر کمک می‌گیرد. شما می‌توانید برای شستن انواع فرش، قالی، مبلمان، پرده، موکت، خوشخواب و… با بهترین کیفیت و قیمت مناسب، از خدمات قالیشویی نوین کمک بگیرید. قالی شویی توحید با سال ها سابقه در حیطه شستشوی انواع فرش، مبلمان، موکت، پرده، خوشخواب و … با بهره گیری از بهترین و باکیفیت ترین مواد شوینده در کنار تجهیزاتی تمام اتوماتیک طبق نرخ اتحادیه به شما عزیزان خدمت رسانی می کند.

تعداد زیادی از برندهای قالیشویی دارای مجوز، کارخانه یا کارگاه قالیشویی ندارند! آن‌ها صرفا دفتر جذب مشتری برای قالیشویی هستند و به آن‌ها “دفتر قالیشویی” گفته می‌شود و نه کارگاه یا کارخانه. جایی که سفارش‌ قالیشویی ثبت می‌شود و پیک قالیشویی، فرش را به کارخانه قالیشویی طرف قرارداد می‌برد. این دفاتر حتی اگر مجوز داشته باشند (که در اغلب موارد ندارند) نظارت خاصی بر روند شستشوی فرش و قالی ندارند و از پذیرفتن مسئولیت سر باز می‌زنند و صرفا واسطه میان مشتری و کارگاه‌ها و کارخانه‌های قالیشویی هستند. اولین مدرکی که ثابت می‌کند کارخانه قالیشویی فعالیتی قانونی دارد، داشتن جواز کسب است. این اتحادیه تا حدود زیادی بر کار و کیفیت شستشوی قالی نظارت می‌کند.

روش شستشویفرش با مواد نانو به این صورت است که پس از اتمام مراحل شستشوی فرشاز این مواد استفاده می شود. این مواد علاوه بر براق شدن، موجب از بین رفتن بوی بدقالی نیز می شوند. این مورد که گفته می شود قالی ها پس از شستتشو با مواد نانو دیگر اصلا کثیفنمی شود تا حدودی درست است اما باید به این موضوع هم توجه نمود که نباید اجازه دادکه لکه روی قالی به مدت طولانی باقی بماند. در صورتی که قالی نفیس دستباف داریدبهترین پیشنهاد ما برای شما نانوشویی فرش دستبافت است.

در مورد خدماتی که روی فرش انجام می‌شود، هزینه، مدت زمان تحویل، نحوه پرداخت فرش و شرایط ضمانت کار با شرکت قالیشویی صحبت نمایید. قبل از ارسال فرش به قالی شویی و درهنگام تحویل آن ز سالم بودن آسیب دیدگی فرش خود مطمئن شوید. شستشوی فرش کار آسانی نیست و در صورت بی‌احتیاطی ممکن است به فرش آسیب وارد شود. شعبه قالیشویی جنوب تهران یکی از شعبات قالیشویی پاکمهر است که تمام خدمات مربوط به قالیشویی این مجموعه را انجام می‌دهد. خدمات این شعبه نیز اساسا هیچ تفاوتی با شعبه‌های دیگر قالیشویی ندارد و تمام خدمات با همان کیفیت عرضه می‌شود. همین موضوع باعث شده است تا شهروندان این منطقه نیز از خدمات این قالیشویی […] …

ما در قالیشویی بانو از به‌روزترین تجهیزات و با کیفیت ترین مواد جهت شستشو استفاده می‌کنیم. لازم به ذکر است که برای شستشوی هر مورد از مواد مخصوص به آن استفاده می‌کنیم. برای ارتباط با ما تنها کافیست که با شعب قالی شویی موردنظر خود، تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه قالیشویی آنلاین، فرم موجود را پر کنید تا کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن، به محل سکونت شما مراجعه کنند. قالی شویی معتبر بانو به شما تضمین می‌دهد که فرش‌هایتان را با سلامت کامل و بدون کوچک‌ترین آسیبی به شما تحویل دهد. به دلیل امکانات و تجهیزات کارخانه تنوع شستشو در سالن های شور وجود دارد.

قالیشویی مرکز تهران

بسته به اینکه سیستم استخراج پاک کننده چقدر خوب است و فرش چقدر ضخیم است، این زمان می‌تواند ۴۵ دقیقه تا چند ساعت طول بکشد. در بعضی موارد ما شاهد آن بوده‌ایم که پس از یک روز فرش‌ها هنوز هم مرطوب بودند. پس اگر به سرعت به اتاق خود نیاز دارید، ممکن است بخواهید از روش دیگری برای تمیز کردن فرش خود استفاده کنید. انواع شستشوی فرش در قالیشویی

به این ترتیب همیشه برای قالیشویی فرشدستبافت زمان بیشتری صرف خواهد شد و این روی مبلغ نهایی قیمت قالیشوییفرش دستبافت تاثیرگذار است. در صورتیکه فرشهای ماشینی شما صرفا بخاطر گرد و غبار شسته می شود و لک های خاصیروی آن وجود ندارد، نرخ شستشوی فرش ماشینی بسیارکمتر تمام خواهد شد. ولی در صورتی که نیاز به اعلا شویی و از بین بردنلکه های خاص و قدیمی باشد قیمت شستشوی فرش ماشینی و نرخ شستشوی فرشدستبافت بیشتر خواهد شد. کارخانه قالیشویی توحید با سال ها تجربه در حیطه شستشوی انواع فرش، موکت، خوشخواب، مبلمان و … با بهره مندی از تجهیزات تمام اتوماتیک بهترین فرششویی در سطح شهر تهران شناخته شده و در این راستا قیمتی منصفانه و مقرون به صرفه را برای شما عزیزان طبق نرخ نامه اتحادیه تعیین می کند.

اگر بخشی از متن فرش با بخش‌های دیگر تفاوت داشته وخلوت باشد، فرش دارای خلوتی است. در قیچی زدن فرش باید دقت، تخصص و مهارت کافی وجود داشته باشد. بنابراین بهتر است هر چه زودتر اقدام به رفع لکه‌های فرش نمایید. در این مرحله بار دیگر فرش‌ها بازرسی خواهند شد و اگر لازم بود مراحل 2 تا 4 مجددا تکرار می‌شود. در این فیلم مرحله بعدی را مشاهده میکنید که چطور فرش به صورت لول شده کاملا تمیز و کامل بیرون می آید و پس از آن به راحتی قابل حمل میباشد. بازه زمانی دریافت فرش بین ساعت های 8 الی 12 ظهر و 12 الی 17 و 18 به بعد می باشد.

خدمات قالیشویی در شمال، غرب، شرق و جنوب تهران و مرکز ارائه می‌شود. قالیشویی تهرانپارس، قالیشویی میرداماد، قالیشویی ونک،پیروزی، تهران نو و سایر مناطق تهران نیز توسط متخصصین قالیشویی انجام می‌شود. در شهر بزرگ تهران، نزدیک بودن متخصصین و کوتاه بودن مسیر همواره یک دغدغه است.

سایت قالیشویی بانو در تمامی روزهای اوج‌گیری کرونا، در تلاش بوده است که تمامی پروتکل‌های بهداشتی را در تمام مراحل رعایت کند. همچنین ما در تمامی مراحل کار، از دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده استفاده می‌کنیم تا اطمنین حاصل کنیم که محصولات با بهداشت کافی، به دست شما می‌سند. تنها کافیست یا یکی از شماره تلفن‌ها، تماس گرفته یا فرم رزرو قالیشویی را پر کنید. ما در قالیشویی بانو از ساعت ۷ صبح تا ۸ شب، آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز خود است. همچنین خدمات قالیشویی در محل هم در دو نوبت صبح و عصر و حتی روزهای تعطیل امکان‌پذیر است.

اما همانطور که اشاره کردیم تمام این هزینه ها بر اساس تعرفه قانونی تعیین شده اند. امروزه بیشتر شرکت ها برای تسهیل روند ثبت سفارش، بسیاری از خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می‌دهند. این موضوع موجب می‌شود تا برای ثبت کردن سفارشات لازم نباشد تا در ترافیک های شهر زمان زیادی را صرف کنید و بتوانید در مدت زمانی محدود، فرآیند مربوط به سفارش را انجام دهید. امروزه تنوع بسیار زیادی در فرش های ماشینی و دستباف وجود دارد. این تنوع موجب تنوع شستشو و خدمات مانند ریشه، شیرازه، بافت  و… می شود. فرش هایی در شیفت دوم جمع آوری شوند؛ سه روز کاری تحویل داده می شوند.

تجهیزات اتوماتیک و قدرتمندی که با هدف قالیشویی در دسترس هستند، امکان شستشوی فرش را در بهترین کیفیت ممکن به کارکنان مجموعه می دهند. قالیشویی ادیب با هدف جلب رضایت شما مشتریان عزیز بهترین خدمات را در مجموعه خود دارد. اعلاشویی هدف اصلی مجموعه میباشد که از دقت بالا در کار ناشی میشود. میزان تراکم بافتقالی روی کیفیت ان تاثیر دارد ولی قطعا شستن موارد متراکم تر دشوارتر است. درقالیشویی خوب قالیها را بر اساس جنس و نوع الیاف دسته بندی می کنند و طبقپروسه جداگانه ای شستشو می دهد.

قالیشویی مشهد قالیشویی در مشهد بهترین قالیشویی مشهد

اما همانطور که اشاره کردیم تمام این هزینه ها بر اساس تعرفه قانونی تعیین شده اند. تخفیف ۲۰% سفارش آنلاین برای تمامی سفارش های قالیشویی و خشکشویی می باشد. فرش هایی در شیفت دوم جمع آوری شوند؛ سه روز کاری تحویل داده می شوند. قالیشویی ادیب با کسب مجوز به شماره کد ۸۳ از اتحادیه قالیشویان از ۱۳۴۰ تا کنون، در زمینه قالیشویی خدمت می کند. لازم به ذکر است در این ایام خاص و با توجه به بیماری کرونا تمامی پرسنل مجهز به ماسک و دستکش میباشند. همچینین تمامی فرشها ضدعفونی شده و با کاور تحویل مشتریان عزیز می شوند.

برای هیچ کدوم از خدمات آچاره از جمله خدمات قالیشویی به پرداخت بیعانه نیازی نیست و بعد از ثبت سفارش قالیشویی و توافق با متخصص مربوطه و دریافت خدمات قالیشویی میتونید پرداخت رو انجام بدید. اگر می‌خواهید با قیمت قالیشویی که هر ساله توسط اتحادیه مربوطه تعیین می‌شود، آشنا شوید، می‌توانید به وبلاگ ما مراجعه کنید. این تنوع موجب تنوع شستشو و خدمات مانند ریشه، شیرازه، بافت  و… می شود.

بسیاری از افراد که از خدمات قالیشویی استفاده کرده اند با این موضوع آشنا هستند که قیمت درج شده در آگهی با قیمت واقعی پرداخت و صورتحساب تفاوت دارد. بعضی از قالیشویی ها بسیار کوچک هستند و فقط توانایی خدمت رسانی به بعضی از بخش های تهران را دارند. ولی بهترین قالیشویی تهران با دارا بودن تعداد زیادی شماره تماس و تعداد بالای نیروی های کاری میتواند به کل تهران خدمت رسانی کند.

انتقال فرش و قالی از یک سمت تهران به سمت دیگر می‌تواند زمان و هزینه زیادی را صرف کند. بنابراین انتخاب نزدیک ترین شعبه قالیشویی نوین به شما کمک می‌کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن عملیات جابجایی و انتقال فرش و قالی به قالیشویی تهران را انجام دهید. شما می توانید برای شستشوی فرش، قالی، پرده و مبلمان خود از شعب مختلف قالیشویی نوین کمک بگیرید.

ما ایرانی ها عادت داریم که حتما کف خانه ها را با فرش بپوشانیم و زیبایی فرش برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای همین هم بسیاری از خانم های ایرانی به خصوص در ماه های آخر سال و نزدیک به عید نیاز به خدمات قالی شویی و فرش شویی دارند. برای ثبت درخواست و دریافت خدمات از کارخانه بزرگ قالیشویی مشهد می توانید به صورت اینترنتی اقدام

شستشوی فرش های دستباف در قالیشویی شربت اوغلی با دستگاه مخصوص و به روز و همچنین بهترین مواد شوینده انجام می شود. خیلی از افراد برای انجام کار شستشوی فرش ‌ها و موکت‌ های خود به دنبال خدمات یک قالی شویی ارزان هستند. البته که  بسیاری از مراکز نامعتبر و غیر قانونی با دریافت هزینه‌ های هنگفت و نامعقول و ارائه کار بی کیفیت قصد فریب شما را دارند.

موکت خسته شده اید همین حالا با ما تماس بگیرید. قیمت کلیه خدمات در قالیشویی مشهد بر اساس نرخ نامه مصوب اتحادیه قالیشویی های خراسان است. هیچ قیمتی در این مجموعه خارج از نرخ نامه نیست به جز قیمت شستشوی فرش دست بافت و

چرا قالیشویی در محل بانو؟

مواد شوینده مصرفی در این مجموعه استاندارد بوده و بر اساس نوع خدمت و فرش شما تعیین می شود. به عنوان مثال در روش نانوشویی از مواد شوینده بر پایه نانو و در روش اعلاشویی از مواد شوینده مایع مطابق با جنس فرش بهره گرفته می شود.

راه اندازی قالیشویی نیز مانند هر کسب و کار دیگری نیازمند سرمایه‌ اولیه است. البته گاهی می توانیم برای شستشو، به جای شستشوی فرش با کف و صابون، از بخارشوی استفاده کنیم. اپراتورهای ما دستگاه های موکت شویی را به منزل شما آورده و کار شستشو را در محل به سادگی انجام می دهند. فقط چند نکته مهم را در نظر بگیرید، خوب است تا قبل از شستشوی موکت هر

  • در صورت انتخاب سرویس های اعلاشویی، رفوگری و ترمیم، لکه برداری، شستشوی قالیچه، کناره و فرش ابریشم، قیمت دقیق پس از اعزام کارشناس در محل مشخص می شود.
  • به همین سبب نوع خدمات رفو و ترمیم نیز متفاوت و مختص هر فرش می باشد.
  • کدام روش برای شستن فرش‌‌ها بهتر است؟ همه چیز بستگی به فرش شما دارد.

برای اینکه بدانیم شستشوی فرش و قالی چگونه باید انجام شود، لازم است که مواد به کار رفته در فرش را بشناسیم. در بافتن فرش از انواع الیاف مانند ابریشم طبیعی و ابریشم مصنوعی و پنبه استفاده می شود. پشم از مواد اولیه فرش است که به صورت رشته هایی مثل مو و کرک روی بدن گوسفند و شتر می روید. الیاف پشم از ماده مخصوصی به نام کراتین تشکیل شده و ویژگی اسیدی و بازی را با هم دارد، پس مهم است که قالیشویی با چه مواد شوینده ای انجام بشود. حتی اگر قرار است خودتان شستشوی فرش در منزل انجام دهید، باید شوینده فرش را متناسب با نوع و جنس فرش انتخاب کنید. این روش به فرش‌ شویی مکانیزه هم معروف است و همانطور که از اسم آن پیداست، تمامی مراحل شستشوی فرش در این مرحله توسط ماشین انجام می‌شود و نیروی انسانی، فقط در قسمت جابه‌جایی فعالیت می‌کند.

چیزی که روی موکت های تان هست بردارید. هر پنجره ای که در خانه دارید باز بگذارید تا سریع تر موکت ها خشک شوند. مطلع بودن از مدل های مختلف شستشو به شما کمک میکند تا در هنگام تماس با قالیشویی سریع تر و درست تصمیم بگیرید و با دقت بیشتری نوع شستشوی فرش را انتخاب کنید.

تنها کافیست یا یکی از شماره تلفن‌ها، تماس گرفته یا فرم رزرو قالیشویی را پر کنید. ما سعی کردیم تا تمام مناطق تهران را تحت پوشش قرار دهیم و پنج شعبه در مرکز، شرق، شمال، غرب، جنوب پایتخت را تاسیس کردیم و برای ارائه خدمات از هر نقطه ای تهران کافی است با کارشناسان قالیشویی تهران بانو ارتباط بگیرید. این قالیشویی با بیش از نیم قرن تجربه، آماده خدمت‌رسانی در حوزه شستشوی فرش و خدمات قالیشویی باشد.

معمولا بعد از سفارش شما، بلافاصله همکاران ما با شما تماس می‌گیرند و پیگیری‌های لازم را انجام خواهند داد. در مجموعه قالیشویی و اعلاشویی ادیب، هیچ گونه محدودیتی در شستن فرش وجود ندارد. علت این است که نیروی انسانی کافی برای شستشوی بدون نقص انواع فرش در مجموعه حضور دارند. در نتیجه بخشی از کار شستشوی فرش توسط تجهیزات پیشرفته صورت میگیرد.

خشکشویی موکت در محل

سرویس های قالیشویی و خشکشویی حتی در ایام تعطیل نیز فعال می باشند. هم‌چنین باید به این نکته نیز دقت شود که فرش به صورت اتوماتیک شسته می‌شود یا نیمه اتوماتیک. اگر فرش به صورت اتوماتیک شسته شود، دخیل بودن دست در آن کمتر است و کیفیت شستشو بالا می‌رود. حضور در شبکه‌های اجتماعی باعث می‌شود مخاطبان خود را افزایش داده و در نهایت به درآمد بیشتری برسید.

موکت شویی یکی دیگر از مهمترین خدماتی است که اغلب قالیشویی های خوب ارائه می دهند. برای اینکه موکت زیر فرش سر نخورد معمولا موکت ها را با چسب به زمین می چسبانند. شستشوی موکت های به زمین چسبیده به همین علت سخت است، وگرنه اگر فضای کافی باشد شستن موکت کاری ندارد.

مراحل ثبت سفارش سریع و آسان است و بلافاصله پس از تکمیل، قالیشویی‌های معتبر آچاره برای ارائه خدمات به شما اعلام آمادگی می‌کنند و شما می‌توانید با آنها مذاکره کنید. لازم به ذکر است ثبت سفارش تعهدی برای شما ایجاد نمی‌کند و شما می‌توانید سفارشتان را قبل از اعزام نیرو لغو کنید. همچنین می‌توانید از طریق شماره 1471 اطلاعات لازم در خصوص هزینه قالیشویی را کسب نمایید. بله در سایت قالیشویی بانو، ما برای شما، این امکان را فراهم کرد‌ه‌ایم که تنها با وارد کردن سه گزینه نام، شماره تلفن و تاریخ رزرو در فرم ابتدای صفحه، درخواست خود را ثبت کنید. پس از رزرو وقت قالی شویی، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند و هماهنگی‌ها لازم، در خصوص نحوه تحویل و شستشو را انجام می‌دهند. البته شما می توانید از خدمات قالیشویی در محل نیز استفاده کنید؛ برای این کار، تنها کافی است به کارشناسان ما این موضوع را اطلاع دهید.

تمام شستشو ها ( فارغ از نوع شستشو و مواد شوینده) اسلامی بوده و تمامی فرش ها آبکشی و کر اسلامی داده می شوند. اعلاشویی انواع فرش با رعایت تمام نکات و استانداردهای لازم صورت میگیرد. منظور این است که تمامی خدماتی که در بخش قبل به آنها اشاره شد، برای فرش شما مرحله به مرحله انجام میشوند.

همان‌طور که گفتیم فرش می‌تواند مقدار زیادی غبار را در خود ذخیره کند. این غبار با راه رفتن روی فرش در هوا پخش می‌شود و باعث آلودگی هوای خانه می‌شود. تمیز کردن فرش هم‌چنین به انسان احساس رضایت می‌دهد، هم‌چنین شستشوی مناسب فرش الیاف آن را نرم می‌کند و احساس راحتی آن را بیشتر می‌کند. جاروبرقی کردن و نظافت منظم فرش می‌تواند بسیاری از  باکتری‌ها را از بین ببرد.

کدام روش برای شستن فرش‌‌ها بهتر است؟ همه چیز بستگی به فرش شما دارد. اما در این میان در خصوص شستشوی فرش‌های دستبافت و ابریشمی همه‌چیز متفاوت است و باید با استفاده از یک فرش‌‌ شویی و استاد ماهر انجام شود. این فرش‌ها باید با استفاده از بهترین مواد، شسته شده و در تمام مراحل شستشو با نظارت و حساسیت تمام همراه باشند. فرش‌های ماشینی دارای aminoghloo قالیشوئی انواع مختلفی هستند و فرش‌های فانتزی و شگی را نیز می‌توان در رده فرش‌های ماشینی دانست. به دلیل استفاده از الیاف خاصی مانند BCF، اکریلیک، ویسکوز و پلی استر و … و همچنین نوع رنگ‌ آمیزی الیاف، در شستشوی انواع فرش ماشینی مشکل رنگ‌دهی و اختلاط رنگ کمتر پیش می‌آید مگر اینکه الیاف به کار رفته در فرش بسیار نامرغوب و بی‌کیفیت باشد.

در این لحظه است که مهمترین نگرانی ما پیدا کردن یک کارخانه قالیشویی معتبر و مجهزی است که قدر قالی‌ها ما که حکم گنجینه‌های زیبایی خانه ما را دارند بداند. بسیاری از مشکلات که موجب کاهش عمر فرش می‌شود؛ هنگام شستشوی فرش در خانه رخ می‌دهد. حقیقت آن است که خانه و حیاط و… محیط مناسبی برای شستشوی فرش نیست. از سویی شستشوی فرش کاری تخصصی است؛ که در صورت استفاده از روش‌های اشتباه می‌تواند آسیب‌های جدی به فرش وارد کرده و از عمر فرش بکاهد. پس قبل از هر توضیح بیشتری اکیداً توصیه می‌کنیم شستشوی فرش‌های خود را به بهترین قالیشویی با خدمات تخصصی در این زمینه بسپارید. شما در هر یک از مناطق مختلف شمال، شرق، غرب و جنوب تهران، ساکن باشید، می‌توانید با خیال راحت ثبت سفارش کنید تا قالیشویی‌‌های نزدیک، برای شستشوی فرش اعلام آمادگی کنند.

مشتریانی که جز موارد باشگاه مشتری ( مانند کارت های طلایی) باشند؛ شامل تخفیف های جداگانه هستند. بازه زمانی دریافت فرش بین ساعت های 8 الی 12 ظهر و 12 الی 17 و 18 به بعد می باشد. علامت تجاری برترین ها ثبت شده است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد. سلام من مشتری قدیمی شما هستم من که از کار شما راضی هستم خدا هم از شما راضی باشه.

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما