بهترین کلینیک کاشت مو در تهران ؛ لیست مراکز تخصصی کاشت مو

تجربه 18 ساله و بکارگیری جدیدترین تکنیک های کاشت مو در این کلینیک برای شما بهترین نتیجه را به ارمغان می آورد. یک مرکز درمانی باکیفیت باید تجهیزات مدرن و امکانات مناسب، مجوز رسمی از وزارت بهداشت، پزشکان و متخصصان زبردست، پیگیری بعد از جراحی کاشت مو و موارد این چنینی را به خوبی پوشش دهد.

برای همین ممکن است هنگام استفاده از سشوار بدون اینکه متوجه شوید، ناحیه‌ی درمان‌شده را بسوزانید. روزانه سر را با شامپوی تجویزشده توسط پزشک به‌صورت کاملا ملایم و بدون دستکاری محل کاشت مو شست‌وشو بدهید. کبرهایی که در محل کاشت مو وجود دارند، با شست‌وشوی ملایم روزانه خودبه‌خود می‌افتند بنابراین از کندن آ‌نها جدا خودداری کنید. در کاشت مو به روش سنتی، استفاده از سوزن های بی حس کننده تا حدی دردناک است.

کاشت مو تهران

این روش به چنین بیمارانی این امکان را می‌دهد که از جراحی کاشت مو بدون تراشیدن سر با درصد بازدهی بالای 80 درصد بهره‌مند شوند. این مجموعه به عنوان بهترین کلینیک کاشت مو در شهر تهران با مدیریت دکتر خراسانی و بیش از 15 سال سابقه درخشان برترین خدمات زیبایی و مراقبت از پوست و مو را به بیماران ارائه می دهد. این روش یکی از بهترین روش های کاشت موی طبیعی می باشد که تیم پزشکی می تواند این عمل پیوند را در یک جلسه 8 ساعته به اتمام برساند. کلینیک پوست و مو تخصصی دکتر خسرویانی با کادرس متخصص و باتجربه در زمینه کاشت مو، کاشت ریش و سبیل، کاشت ابرو با جدیدترین روش‌های روز دنیا فعالیت دارد.

لذا انتخاب مرکزی که بتوان با خیال راحت زیبایی خود را به آنها بسپاریم کار ساده‌ای به نظر نمی‌رسد. در این مقاله، شما را راهنمایی می‌کنیم تا در انتخاب بهترین مرکز کاشت مو اطمینان حاصل کنید. برخی از عواملی که در این انتخاب مؤثر هستند شامل تجربه و تخصص پزشکان، استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، بررسی نتایج قبلی و تجربیات مشتریان قبلی و نظرات آنها، خدمات پس از عمل و قیمت‌های مناسب می‌باشند.

بهترین تیم پزشکی در کدام کلینیک کاشت مو تهران مستقر است؟

بر همین اساس با یافتن بهترین کلینیک کاشت مو و بهره مندی از خدمات ویژه آنها، مشکل به وجود آمده را رفع نموده، تا حجم و اندازه موهایشان افزایش پیدا کند.

اگرچه این شرایط ممکن است فرد را بترساند، اما موهای پرپشت تر در مدت زمان کوتاهی دوباره در می آیند. در ششمین ماه، موهای ناحیه ای که در آن کاشت انجام شده، بلند می شود و فرد ظاهر طبیعی پیدا می کند. منظور از ناحیه اهدایی، بخش‌هایی از پشت و کناره‌های سر است که تراکم موی بیشتری نسبت به جاهای دیگر دارد و مقاومت بالاتری در برابر ریزش و تغییرات هورمونی دارد. این تکنولوژی احتمال آسیب گرافت های مو (بافت پیوندی) را بسیار پایین می آورد.

معمولا جراح از بیمار می‌خواهد که تا یک یا دو روز بعد از جراحی بر روی پوست سر خود بانداژ ببندد. پس از گذشت 2 تا 5 روز در صورتی که بیمار تا حدودی بهبود یافته باشد می‌تواند به فعالیت عادی و روزمره خود بازگردد.

  • برای مشاوره و تعیین حدودی قیمت می توانید با مراکز کاشت مو تماس بگیرید.
  • بیمار معمولا می‌تواند موهای خود را پس از گذشت 6 ماه، به دلخواه حالت دهد و از نتیجه رشد موهای خود لذت ببرند.
  • در این روش موها به صورت جراحی قطعه ای از پوست و مو از پشت سر برداشته می شود و سپس در زیر میکروسکوپ این قطعه پوست خرد شده و موهای آن به قطعات کوچکی جدا می شود در این روش جراحی و بخیه و خط بخیه داریم.
  • کلینیک معتبری که برای آینده به طور هدفمند در حال تلاش است، قطعا وب‌سایتی معتبر دارد.

با این حال، طراحی و علامت گذاری جهت پیوند مو در طول پروسه کاملاً به نظر پزشک متخصص پوست و مو بستگی دارد. یکی از روش‌های امروزی برای کاشت مو در افرادی که بانک موی ضعیفی دارند پیوند مو از دیگران است که می‌تواند از عوارض احتمالی بعد از جراحی مانند تراکم پایین موها و یا ریزش بعد از کاشت مو جلوگیری کند. در مرکز کاشت مو پامچال تهران، عمل کاشت موی طبیعی، به روشهای FUT، FIT و SUT (میکروگرافت) انجام می گیرد.

خیر کاشت مو دارای محدودیت نیست و در سنین 20 تا 75 سال قابل انجام است. در برخی موارد در سنین پایین‌تر ریزش مو هنوز کامل نشده و ممکن است بازدهی کاشت کمتر باشد. برای کاشت ابتدا در جلوی سر بیحسی با سرنگهای ظریف انسولین انجام می شود که مرحله دردناک کاشت است اینکار توسط خود دکتر رضایی انجام می شود و مدت آن حدود دو دقیقه می باشد که درد مختصری را بیمار باید تحمل نماید .

عامل ایجاد کننده ریزش مو

همچنین کاشت مو به‌عنوان یکی از عمل‌های زیبایی پیچیده، حتماً باید در حضور پزشک متخصص و توسط او انجام بگیرد. برای عمل کاشت مو روش های مختلفی وجود دارد که هر یک با مزایا و معایب خاص خود همراه می شوند.

در اینصورت نه تنها عمل کاشت مو بازدهی خود را از دست می‌دهد بلکه ممکن است جای زخم یا لک دائمی بر روی پوست ایجاد کند. اکثر بیماران از اینکه چقدر سریع می‌توانند پس از کاشت مو بهبود یافته و به فعالیت عادی خود بازگردند خوشحال هستند، مخصوصا با تکنیک‌‌هایی مانند FUE.

برای آگاهی از این نکات، در این مقاله سعی داریم با نگاهی بی طرف و جامع به این پرسش مهم متقاضیان کاشت مو پاسخ دهیم. با عضویت در خبرنامه علاوه بر اطلاعات مفید حوزه پوست، مو و زیبایی از آخرین تخفیفات و جشنواره های ما مطلع شوید. معمولا پرداخت اقساط به این صورت که است در ابتدا شما حدود ۵۰ درصد مبلغ را به صورت نقدی و مابقی در سه تا چهار قسط پرداخت می‌کنید.

همچنین احساس درد، خارش و گاهی بی‌­حسی در ناحیه دریافت­‌کننده مو پس از عمل بسیار شایع است که به مرور زمان بهبود می­‌یابد. تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تهران بیوتی سنتر(کلینیک تخصصی پوست و مو زیبایی نیایش) می باشد .

از این ‌جهت می‌توان با یک جستجوی کوچک با افرادی که تجربه این جراحی را دارند، در تماس بود.

این رژیم غذایی می‌تواند شامل انواع ویتامین ها، مواد معدنی و سایر مواد مغذی مهم باشد. برای داشتن یک تجربه موفق از کاشت مو بهتر است قبل از کاشت مو و حتی بعد از کاشت نیز مراقبت هایی از لحاظ تغذیه، مصرف دارو، استراحت داشته باشید. بعد از کاشت مو ، موهای قدیمی کمی نازک می‌شوند که این مسئله به‌خاطر شرایط پس از عمل است و جای نگرانی نیست. بی‌حسی محل کاشت مو و ورم اطراف چشم و پیشانی امری طبیعی است که معمولا چند روز طول می‌کشد.

کاشت مو به روش FUT شامل برداشتن نواری از پوست به همراه فولیکول‌های مو از ناحیه اهداکننده است که معمولا در پشت سر قرار دارند. برای انجام کاشت مو پشت سر به دلیل داشتن موهایی که به طور طبیعی پرتر و کمتر مستعد طاسی هستند ناحیه مناسبی است. از این ناحیه پوست، گروه‌های کوچکی از بافت حاوی فولیکول‌های مو جدا شده و برای پیوند آماده می‌شوند.

متخصصین این مجموعه تجربیات کاملی در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان حوزه پوست و مو، جوانسازی پوست و زیبایی دارند. این نکته که این متخصصین همیشه در صدر تحولات پوستی جهانی قرار دارند باعث بهره مندی هر چه بیشتر مراجعین می شود.

ایشان در زمینه‌های مختلفی همچون جراحی‌های پیکرتراشی، ابدومینوپلاستی و همچنین کاشت مو و ابرو فعالیت دارند و در حاضر یکی از بهترین متخصصان کاشت موی تهران می‌باشند. کادر متخصص کاشت مو این کلینیک، برای اطمینان از سلامت بیماران در حین و بعد عمل، تجهیزات پزشکی و بهداشتی بروز را دارا هستند.

زمان کاشت مو به بزرگی ناحیه کاشت بستگی دارد هر چه ناحیه گیرنده بزرگتر باشد به زمان بیشتری برای انجام کاشت نیاز است. همچنین میتوانید روش های مراقبت از مو بعد از کاشت مو را از اینجا بخوانید.

از مزایای دیگر کاشت مو به روش میکروگرافت دوره نقاهت کمتر، برداشت ازریش بدون ایجاد اسکار و جای برداشت می‌باشد. به طور معمول با گذشت زمان برش ها در محل کاشت رو به بهبود گذاشته و از بین می‌رود اما در برخی موارد ممکن است نیاز به درمان داشته باشد.

کاشت مو تهران

ریش پرپشت یکی از جذاب ترین ویژگی هاییست که یک مرد می تواند داشته باشد، اما بسیاری افراد هستند که می خواهند ریش بلند و حجیم داشته باشند اما نمی توانند. این یک اتفاق ناراحت کننده است اما با روش های مختلف کاشت ریش می توان هر صورت طاس یا کم مو را به صورتی هزینه کاشت مو در تهران با تخفیف با ریش های طبیعی و پرحجم تبدیل کرد. مانند روش های کاشت مو، کاشت ریش نیز شامل برداشتن فولیکول هایمو از یک قسمت بدن (ناحیه اهداکننده) و کاشت آن در جای دیگری از بدن (ناحیه گیرنده) می شود؛ در مورد کاشت ریش، گیرنده نواحی گونه ها، چانه یا بالای گردن هستند.

پس از جراحی ممکن است پوست سر فرد بسیار حساس شود و احساس درد داشته باشد بنابراین تا چند روز مصرف داروهای مسکن مانعی ندارد.

ما در کلینیک مارال به انجام کلیه‌ی خدمات با هزینه‌ای مناسب و کیفیتی بی‌مثال افتخار می‌کنیم. کلینیک معتبری که برای آینده به طور هدفمند در حال تلاش است، قطعا وب‌سایتی معتبر دارد.

کاشت مو تهران

کلینیک دکتر خسرویانی در محیطی امن و آرام به ارائه خدمات به شما زیباجویان می‌پردازد و یکی از بهترین کلینیک کاشت مو از نظر مردم می‌باشد.

احترام به مراجعین و توجه به خواسته‌های آن‌ها نیز یکی از اساسی‌ترین ویژگی‌های بهترین مرکز کاشت مو است. احترام نه به معنای لغوی، بلکه ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی، مهمترین نوع احترامی است که یک مرکز ایده‌آل درمانی برای بیماران و مراجعین قائل است. یکی دیگر از جنبه‌های احترام به بیماران، داشتن گوش شنوا است تا خواسته‌های بیماران به دقت شنیده و اجرا شود.

زیرا کاشت مو در عمق 2 میلیمتری پوست انجام می شود و همینطور محیط استریل می باشد هیچ خطر و ریسکی ندارد. از آنجایی که بیمار پس از جراحی ممکن است در ناحیه سر دچار درد باشد، می‌تواند از داروهای مسکن استفاده کند. همچنین داروهای ضدعفونت برای کاهش عفونت احتمالی و داروهای ضد التهاب نیز برای کاهش ورم ممکن است توسط پزشک تجویز شود. قابل ذکر است در حال حاضر به دلیل بهبود روش های اف آی تی و نیز به دلیل عدم پذیرش جراحی و بخیه و خط بخیه توسط اکثر مراجعین محترم در حال حاضر در کلینیک ما فقط روش اف آی تی انجام می شود و ما روش اف یو تی و ترکیبی را انجام نمی دهیم .

کلینیک کاشت مو تهران سعادت آباد یکی از تخصصی ترین مراکز کاشت مو در تهران به شمار می رود. همانطور که میدانید، کاشت مو یکی از روش‌های پرکاربرد جهت رفع مشکلات ریزش مو و کمبود مو در مناطق مختلف سر است. با توجه به اهمیت این موضوع، کلینیک‌های مختلفی در سراسر جهان این خدمات را ارائه می‌دهند. اما کلینیک کاشت مو تهران سعادت آباد با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و تیمی از جراحان و متخصصان مجرب، به بیماران خود خدماتی با کیفیت و مطمئن ارائه می‌دهد.

دکتر جیحانی در حال حاضر یکی از بهترین متخصصان انواع کاشت موی طبیعی در تهران می‌باشند. کاشت مو از آن دسته جراحی‌های زیبایی است که در وهله اول ماندگاری طولانی مدتی دارد. مراجعه به مرکز کاشت موی باسابقه، آرامش زیادی را برایتان به همراه خواهد داشت و شما را با عوارض کمتری مواجه می‌سازد.

کاشت مو تهران

بنابراین جهت یافتن بهترین متخصص کاشت مو در تهران به این کلینیک بیایید و ضمن ویزیت توسط برترین پزشکان زیبایی، داشتن موهای پر پشت، خوش فرم و جذاب را به سبکی نوین تجربه کنید. در حال حاضر این کلینیک کاشت مو تهران یک پلی کلینیک تخصصی زیبایی محسوب می شود و به لحاظ برخورداری از ویژگی منحصر به فرد نظیر آزمایشگاه تخصصی شبانه روزی و هتلینگ با امکانات VIP پذیرای بیمار از اقصی نقاط کشور است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه دریافت خدمات، رزرو نوبت و اقامت با شماره های بالا تماس برقرار کنید. برای یافتن بهترین و تخصصی ترین کلینیک کاشت مو تهران، به خیابان شهید بهشتی بیایید.

یکی از بیشترین دغدغه های افرادی که کاشت مو در تهران انجام میدهند تراشیدن موها است که انحصارا در کلینیک VIP کاشت مو برای طاسی شقیقه و هیرلاین بدون کوتاهی انجام میشود. تمامی گرافت‌ها از یک ناحیه اهدا کننده که دارای موهای پرتراکم‌تر و سالم‌تری نسبت به سایر بخش‌های سر دارد برداشته می‌شود که به آن بانک مو گفته می‌شود. این کلینیک در زمینه‌های مختلفی همچون کاشت مو، ابرو و ریش و همچنین تزریق ژل، جوانسازی پوست، ماساژ درمانی و … فعالیت دارد. در قسمت کامنت‌ها می‌توانید نظرات کسانی که کاشت مو انجام داده اند را مشاهده کنید.

در این مجموعه از نیروی انسانی متخصص و با تجربه و همچنین دستگاه های پیشرفته با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده می شود. بر همین اساس کیفیت خدمات و نحوه ارائه آن به نسبت بهترین و مناسب تر از سایر کلینیک های زیبایی است. خاطر نشان می شود قیمت ارائه خدمات در کلینیک تصویر جوانی مناسب و مقرون به صرفه می باشد و همین ویژگی بارز موجب افزایش تعداد مراجعه کنندگان شده است. کلینیک کاشت مو دکتر رضایی یکی از متخصصین زیبایی و بنیان گذار کاشت مو به روش ترکیبی هستند.

در FUT نوار باریکی از پوست در ناحیه اهداکننده گرفته می‌شود که گرافت‌ها از آن قسمت استخراج می‌شوند. برداشتن این نوار می‌تواند به بافت اطراف آن آسیب رسانده و منجر به ریزش شوک شود. بی حسی موضعی شامل تزریق ماده بی حسی به بافت سر است تا پوست سر کمی بالا بیاید اما اگر محلول بی حسی بیش از حد تزریق شود، فشار بافت افزایش می‌یابد.

این نه تنها کار آنها را برجسته می کند، بلکه به عنوان مدرکی برای مشتریان به کار می رود که آنها کار خود را به خوبی انجام می دهند و روش های آنها مؤثر است. امکان دیدن عکس های مختلف قبل و بعد ممکن است به شما این شانس را بدهد که ببینید کلینیک چقدر نتایج خود را ارائه می دهد. اگر به تازگی اقدام به کاشت مو کرده اید، یا قصد دارید در آینده ای نزدیک، این کار را انجام دهید.

روش‌های FIT، SUT، Micro FIT و BHT کاشت با استخراج واحدهای به شمار می‌روند. شما در واتساپ عکس از تمام جهات سر خود بفرستید تا کارشناس ما قیمت نهایی و بدون هیچ هزینه اضافی دیگری را اعلام کند. به هر حال در صورت بروز هر گونه عفونت نباید درمان آن را به تعویق انداخت زیرا چنانچه درمان نشود سلامت کلی بدن را به خطر می‌اندازد و این امر سلامت مو را نیز تحت الشعاع قرار میدهد.

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما