جزئیات قتل داریوش مهرژوی و همسرش

تیتر 20- داریوش مهرجویی کارگردان بزرگ سینمای ایران و همسرش وحیده محمدی فر امشب به طرز فجیعی کشته شدند. قتلی همراه با روایت های متناقض از چگونگی وقوع آن.

پلیس گزارش سربری را تکذیب کرد

خبرگزاری صدا و سیمو نیز با انتشار جزئیات بیشتر این حادثه گزارش داد: قتل داریوش مهرجویی و همسرش در باغ ویلایی شخصی در شهرک زیبادشت از توابع شهرستان فرح آباد شهرستان فردیس رخ داده است. 22:00 امشب.” پلیس ادعای خبرگزاری صداوسیما را تکذیب کرد.

جزئیات رسمی از پلیس

این حادثه نیمه شنبه شب (یکم مهرماه) از طریق تماس با پلیس 110 گزارش شد و با حضور ماموران پلیس در محل مشاهده شد که داریوش مهرجویی و همسرش در ویلای شخصی خود واقع در شهرک. محله در زیبادشت مشکین آباد.

این حادثه توسط دختر مرحوم مهرجوبی به پلیس گزارش شد، تیم های ویژه پلیس در محل حاضر شدند و تحقیقات را آغاز کردند.

این حادثه به دلایل نامعلومی توسط فرد یا افرادی ناشناس رخ داده و هنوز انگیزه قتل مشخص نیست. شواهد حاکی از آن است که این قتل بر اثر اصابت سلاح سرد به ناحیه گردن و اعضای بدن صورت گرفته است.

حضور بازپرس ویژه قتل در محل

به گزارش روزپلاس، رئیس دادگستری منطقه البرز در گفتگو با قوه قضائیه گفت: روز گذشته قتل داریوش مهرجویی کارگردان، نویسنده و کارگردان سینما به همراه همسرش خانم وحیدا محمدی فر صورت گرفت. در یک ویلای شخصی واقع در زیبادشت فردیس. .

بنا به اظهارات مونا مهرجویی، دختر مقتول، پدرش به وی که در جهانشهر کرج بوده پیامی ارسال کرده که حوالی ساعت 20:50 روز شنبه 22 مهرماه برای صرف شام به خانه بیاید.

دختر مرحوم مهرزوی حدود ساعت ۲۲:۲۵ دقیقه به منزل پدری می‌آید و ابتدا زنگ خانه را می‌زند و وقتی کسی در را باز نمی‌کند، با کلید در را باز می‌کند و وارد خانه می‌شود و مشاهده می‌کند که پدر و مادرش با چاقو به او ضربه می‌زنند. یا سایر اجسام تیز کشته شوند.

با توجه به تماس دختر مقتول با پلیس، این پرونده به بازپرسان ویژه قتل اعلام شد. با صدور دستور قضایی بلافاصله دادستان فردیس به همراه بازپرس ویژه قتل و تیم بررسی صحنه جرم در محل حاضر شدند.

بازپرس ویژه قتل سردار فردیس و دادسرای انقلاب دستورات قضایی لازم را برای رسیدگی به این پرونده و شناسایی و دستگیری متهمان به پلیس آگاهی منطقه البرز صادر کرد./روز پلاس

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما