عملیات افندی با یک لشکر زرهی در رزمایش نزاجا انجام می شود

به گزارش آرانیوس، امیر سرتیپ کریم چشک سخنگوی رزمایش 1402 نیروی زمینی ارتش صبح امروز (شنبه 15 آبان ماه) در حاشیه دومین روز از این رزمایش در گفت و گو با خبر سیما اظهار داشت: رزمایش 1402 نیروی زمینی ارتش در حال انجام است. در همین راستا رزمایش با سازمان رزم 5 مرحله عملیاتی برنامه ریزی و اجرا می شود.

وی افزود: مرحله اول انتقال و جابجایی همزمان دو لشکر شامل چهار تیپ و دو گروه توپخانه و عناصر مهندسی و پشتیبانی بود که در روزنامه یک تیپ به منطقه آموزشی منتقل شد که اجرایی شد. در کمترین زمان ممکن..

سخنگوی رزمایش 1402 نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه یگان های مذکور در کمترین زمان ممکن برای تکمیل عملیات در منطقه رزمایش عمومی اصفهان حاضر شدند، تاکید کرد: تیپ یگان ویژه که یکی از وظایف آن بالگرد و ویژه است. عملیات با هواپیمای ترابری نیروی هوایی به اصفهان اعزام و از آنجا وارد منطقه آموزشی شدند.

وی ضمن اشاره به دیگر مراحل این رزمایش در ادامه سخنان خود گفت: مرحله دوم که روز گذشته برگزار شد، دفاعی قوی در ساحل در مقابل دشمنی بود که قصد حمله به ساحل را داشت.

امیر سرتیپ چشک گفت: در عملیات پدافندی در ساحل، عملیات شبانه با همکاری هوانیروز و نیروهای واکنش سریع تیپ 45 انجام شد که در مقابل دشمن که احتمالاً وارد برخی نقاط شده بود، ماموریت خود را به خوبی انجام دادند. از ساحل

وی افزود: مرحله سوم رزمایش، جنگ الکترونیک در تمامی سطوح رزمایش بود که در آن عملیات علیه تسلیحات فکری دشمن انجام شد و در مراحل بعدی، در رزمایش نیروی 1402، عملیات هجومی قدرتمند انجام شد. انجام شد. در مقابل دشمن که تمامی تسلیحات پشتیبانی اعم از موشک، توپ، بالگرد، پهپاد و تسلیحات سازمانی با یک لشکر زرهی انجام می شود و در بخش هایی از این عملیات شاهد عملیات بالگردی برای تسهیل این عملیات تهاجمی خواهیم بود.

سخنگوی رزمایش 1402 نیروی زمینی ارتش ایگیتار تصریح کرد: بالگردهای هوانیروز با بالگردهای ترابری تیپ 45 نیروی ویژه و تجهیزات آنها از طریق بالگرد در منطقه آموزشی و منطقه هجومی ال. ماگادارون. این ماموریت نابودی کامل دشمن است.

وی ادامه داد: نیروی زمینی ارتش پس از تغییر ساختار رزمی و تبدیل یگان‌های خود به یگان‌های متحرک حمله و واکنش سریع، باید با کمک صنعت دفاعی و جهاد خودکفایی و دانش، سلاح‌های متناسب با سازمان رزم خود را پیش‌بینی می‌کرد. – بر اساس شرکت های اسلحه سازی با چهار ویژگی تعریف شده است.

انتهای پیام/

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما