daf53banner

خرید بکلینک تضمینی؛ سفارش لینکسازی و خرید بک لینک قوی و معتبر

Read more about Click سفارش بک لینک آسان here.

در چنین شرایطی معمولا در پنل گوگل سرچ کنسول و در بخش Manual Actions یک پیام با موضوع Unnatural Links قابل‌مشاهده خواهد بود. خرید بک لینک edu به دلیل ایمنی بالا و تأثیرگذاری عالی موردتوجه مدیران وب‌سایت‌هایی است که به پیشبرد اهداف آنلاین خود می‌اندیشند. به دلیل توانایی بالای بک‌لینک‌ها در جذب مشتریان آن هم از سراسر جهان انتخاب نوع آن و توزیع متعادلشان برای مشاغل فعال در عرصه اینترنت ارزش بالایی دارد. در واقع بک‌لینک‌ها دروازه ورود به سایت شما بوده، ازاین‌رو توانایی افزایش غیرقابل‌تصوری از اعتبار را دارند. باتوجه‌به قرارگیری دامنه edu مختص مؤسسات آموزشی و دانشگاهی، دریافت بک‌لینک از چنین سایت‌هایی برگ برنده‌ای بسیار قدرتمند است. به همین دلیل خرید بکلینک edu باهدف افزایش قدرت دامنه، پیج رنک و کیفیت سایت یکی از استراتژی‌های اثرگذار وبمستران است.

سفارش بکلینک

اما باید مسیری بسازید تا کاربران بتوانند وبسایت شما را پیدا کرده و به محتوای آن دسترسی داشته باشند. شما می توانید با قرار دادن علائم و نشانه ها در طول مسیر، کاربران را به سمت محتوای جذاب خود هدایت نمایید. لینک سازی باعث می شود تا مردم از سایت ها و شبکه های اجتماعی به سمت وبسایت شما هدایت شوند. امروزه در بسیاری از وبلاگ ها، شبکه های اجتماعی و … از لینک ها استفاده می کنند. متاسفانه در عمل سایت‌هایی مشاهده می‌گردند که کیفیت محتوا و یا سئوی داخلی مناسبی ندارند ولی با انجام برخی از تکنیک‌ها همچون خرید بک لینک موثر، قوی، اصولی و طبیعی در صدر نتایج هستند.

اگر نیاز به خرید بک لینک (Backlink) ندارید محصولات زیر می توانند جایگزینی برای این سرویس باشد. در محصولات زیر شما می توانید لیست بک لینک های قدرتمند را خریداری کرده و خودتان لینک سازی نمایید و یا نحوه ساخت بک لینک های قوی و موثر را دانشگاهی و غیر دانشگاهی را آموزش ببینید. مشاوران ما با بررسی سئو داخلی وبسایت شما میتوانند در جهت بهینه کردن ساختار و صفحات شما راهکار مناسب را ارائه نمایند و با بررسی رقبا و عبارات کلیدی استراتژی مدون ساخت بک لینک را آماده کنند.

در مثال بالا، کلمه “خرید زعفران” می‌تواند کلمه کلیدی اصلی سایت فرضی باشد. می توانید به دنبال وب سایت هایی با پیوندهای خراب باشید و منابع مربوطه را در وب سایت خود پیدا کنید که ممکن است به جای آن پیشنهاد کنید. از تجربه من با HARO ، چاپ مقاله پس از ارسال پاسخ خود حدود چهار هفته طول می کشد. حتی اگر نامه پیگیری از نویسنده دریافت نکرده اید ، به انتشارات توجه داشته باشید تا ببینید آیا در نهایت نقل قول شما به قطعه تبدیل می شود یا خیر. برای اینکه محصول یا خدمات خود را در یک لیست جمع بندی کنید ، با یک جستجوی ساده در Google شروع به پیدا کردن وبلاگ های عالی رتبه می کنید که درباره محصول یا صنعت شما می نویسند.

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم. سئو ، رعایت دستور العمل های بروز و جهانی در مورد تنظیمات سایت و جزئیات داخلی و بیرونی سایت ها می باشد . اتوریتی امتیازی بین 0 تا 100 و همانند رتبه الکسا نشانگر ارزش یک سایت می باشد و شامل Pa و Da می شود . برای شروع سایت های مورد نظر را انتخاب کنید و مبلغ پیشنهادی خودتان را پرداخت کنید ، به احتمال زیاد با مبلغ پیشنهادی شما موافقت شود . زیرا این سایت ها متصدی ارتباط با سایت های مقصد هستند و خدمات متنوعی را برای این نوع
تبلیغات که به تبلیغات بنری معروف هستند ارائه می‌دهند. عبارت UGC مخفف user-generated content است و به معنای
محتوای تولید شده توسط کاربر می‌باشد.

بسیاری از مشتری ها برای افزایش بهره وری از محتوا، آن را نوشته و به ما می دهند. زبان پایه محتواها انگلیسی بوده و تمام pbn ها به زبان انگلیسی ساخته می شوند. برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است. همین امروز، از طریق واتس اپ یا پیج اینستاگرام سایت بسپار، برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید. علامت تجاری برترین ها ثبت شده است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

جاب تیم از بهترین مجموعه‌ها در حوزه SEO سایت است به همین دلیل در صورت خرید بک لینک از این مجموعه این امکان را فراهم خواهد ساخت تا بتوانید به آسانی زمینه ارتقای جایگاه خود در موتورهای جستجو را فراهم سازید. اگر هدف شما صرفاً افزایش دامین آتوریتی ماز هست، ما خرید بک لینک از نشونت رو به شما توصیه نمی کنیم چون به هیچ عنوان چنین فاکتوری برای ما ملاک عمل نیست. افزایش da سایت ضامن افزایش رتبه نیست و در برخی موارد صرفا یک فاکتور فریبنده محسوب می شه. هدف ما از لینک سازی افزایش رتبه کلمات کلیدی و در نتیجه دریافت بازدید و به دنبال آن، افزایش فروش هست.

شک نکنید که پس از حذف شدن تعداد زیادی لینک بی کیفیت، گوگل به شدت به سایت شما مشکوک خواهد شد. به همین دلیل سعی می کند که وب سایت شما را در لیست نتایج خود پایین آورد. به همین دلیل، ما بک لینک را به صورت سه ماهه با قیمتی بسیار نازل تر می فروشیم که در این شرایط، احتمال مشکوک شدن گوگل به وب سایت به شدت کاهش می یابد. به صورت یک اصل کلی بایستی خدمتتان عرض کنیم که هرچه عمر بک لینک بیشتر باشد، لینک بیلدینگ طبیعی تر بوده و وب سایت شما نزد گوگل محبوب تر خواهد بود. در مجموعدبا این تفاسیر در مورد رپرتاژ ها می توان گفت که چون بکلینک مورد نظر شما در دل محتوایی مرتبط با موضوع کاریتان قرار می گیرد، می توان گفت که لینک سازی در این حالت کاملا طبیعی است. به همین دلیل افراد و یا شرکت هایی که الگوی «آهسته و پیوسته» برای سایت خود پیش گرفته اند، سفارش رپورتاژ را نسبت به سفارش بک لینک یا همان خرید بکلینک ترجیح می دهند.

سفارش بکلینک

عده‌ای از وب‌مستران تصور می‌کنند که بک لینک ها دیگر ارزشمند نیستند و در رتبه‌بندی وبسایت‌ها در گوگل تاثیری ندارند اما اینگونه نیست! طبق گفته گوگل، بک لینک یکی از ۳ سیگنال اصلی مورد استفاده در رتبه‌بندی نتایج است. بک لینک هایی که به شیوه نادرست ساخته می‌شوند باعث ایجاد تاثیرات منفی بر روی وبسایت خواهند شد بنابراین اگر قصد خرید بک لینک گوگل دارید، پکیج‌های بک لینک «سئو ارزان» انتخاب‌های مناسبی هستند.

سفارش بکلینک

این موضوع باعث می‌شود تا شناسایی سایت برای ربات‌های گوگل نیز اقدام ساده‌ای در نظر گرفته شود. اصولا خرید بک لینک تعداد زیاد، مخصوصا برای وب سایت هایی که عمر زیادی ندارند بسیار برای گوگل شک برانگیز است! اما مثلا برای سایت قدیمی مثل دیجی کالا، خرید بک لینک با تعداد بالا هم مشکلی ندارد. بنابراین پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان به سراغ سایت های فروشنده بک لینک با پکیج هایی که تعداد لینک زیادی درون آن وجود دارد، نروید.

اگر به مباحث لینک سازی مسلط نیستید، به هیچ عنوان اقدام به ساخت بک لینک نکنید. برای این کار سرویس لینک سازی جامع توسط نشونت ارائه شده تا عزیزانی که آشنایی کافی با لینک سازی ندارند یا قصد دارند تمام مراحل را به نشونت بسپارند، بتونند از این سرویس استفاده کنند. پکیج بک لینک مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی دکمه سفارش پکیج (برای زمان موردنظرتان شامل یکماهه، سه ماهه یا شش ماهه) کلیک کنید. در صفحه سفارش بکلینک، عنوان (انکرتکست) و آدرس را وارد می کنید تا عینا در سایتها قرار گیرد. خرید بک لینک با کیفیت نیاز به تحقیق و آنالیز دقیق دارد و اگر می خواهید بک لینک های با کیفیت خریداری کنید می توانید این کار را به شرکت نیکداد بسپارید و ما به شما در این زمینه معتبرترین بک لینک های حال حاضر دنیا را ارائه خواهیم داد.

ما در ویکی دمی تضمین می دهیم که از سایت هایی با دامین اتوریتی بالا با اسپم اسکور پایین استفاده می کنیم و با به خرج دادن حساسیت بالا در فرآیند بک لینک سازی، موثرترین بک لینک قوی را به شما ارائه می دهیم. گوگل به طور مداوم الگوریتم رتبه بندی خود را بروز و پیشرفته تر می کند تا بیشترین ارتباط و کیفیت ممکن را از نتایج نمایش داده شده برای کاربران خود تضمین کند. سئو پروسه‌ای زمان‌بر است و تاثیر بکلینک ها نیز از این قاعده پیروی می‌کند. جهت مشاهده تاثیر لینک سازی انجام شده حداقل به یک‌ماه زمان احتیاج است.

در هر رپورتاژ آگهی، به طور معمول، می‌توانید 3 لینک فالو دریافت کنید. همانطور که می‌دانید، بک لینک فالو تاثیر
بسیار چشمگیری دارد و اگر از یک سایت معتبر باشد، قطعا این تاثیر مهم و قابل توجه خواهد بود. در ضمن رپورتاژها دائمی هستند، بنابراین بک لینک‌ها نیز دائمی خواهند بود و با گذشت زمان همچنان تاثیرگذارند و بعضا با گذشت زمان، تاثیر آنها بیشتر هم می‌شود. در سال های گذشته، صاحبان کسب و کارها به ساخت و ایجاد لینک در سایت های خود اشتیاق نشان داده و ارزش خرید بک لینک دائمی و رپورتاژ را بیشتر از گذشته درک کرده اند. با خرید پکیج بک لینک ویکی پدیا، در یکی از بزرگ ترین وبسایت های دنیا به شما بک لینک دائمی داده می شود. این بک لینک اعتبار بسیار بالایی دارد و توجه گوگل را به سایت شما جلب می کند.

شک نکنید که موتور جستجوی هوشمند گوگل بسیار باهوش تر از این حرف ها بوده و بلافاصله تشخیص خواهد داد که شما قصد بالا آوردن یک وب سایت به کمک خرید بک لینک موثر را دارید. از آن جا که این کار به نوعی دستکاری نتایج گوگل تلقی شده، گوگل با این حرکت به شدت مخالف است و سعی در جریمه کردن خریدار بک لینک دارد که به این جریمه ها در اصطلاح حرفه ای «پنالتی» گفته می شود. به همین دلیل، بایستی بگوییم که در حقیقت این گونه بک لینک برای سایت شما هیچ سودی ندارد و تنها سود آن برای فروشنده بکلینک خواهد بود.

پس یکی از فاکتورهای مهم امتیازگیری
در موتورهای جستجو، برخورداری از بک لینک‌های قوی و معتبر است. سئو به صورت کلی
از سه دسته سئوی داخلی، سئوی خارجی و سئوی تکنیکال تشکیل شده است. که عمده‌ترین استراتژی و راهکار در فرایند سئوی
خارجی، استفاده از لینک سازی (خرید بک لینک) و بهره بردن از مزایای آن است. به هر پیوند خارجی که از صفحات یک وبسایت به صفحات سایت شما داده شود، بک لینک نام دارد. بدون شک، لینک های فالو ارزش بالاتر و تاثیر بیشتری دارند، اما استفاده ترکیبی از بک لینک های فالو و نوفالو در استراتژی خرید بک لینک دائمی و قوی بسیار حائز اهمیت می باشد.

به عبارتی می توان به کمک پکیج های خرید بک لینک خارجی و قوی، بک لینک هایی ایجاد کرد که می تواند در قدرتمند شدن لایه های لینک سازی موثر باشند. اغلب بک لینک های خارجی در حال حاضر از نوع تقویتی هستند که در پلن های لینک سازی مختص به خودش در همین صفحه قابل مشاهده است. قیمت بک لینک خارجی در مقایسه با بک لینک های ایرانی نسبتاً کمتر است. داشتن بک لینک به عنوان یک فاکتور مهم در سئو می باشد و در کنار دیگر فاکتورها و به عنوان یک مکمل اثرگذار خواهد بود. از آنجائیکه فاکتورهای متفاوتی در سئوی سایت دخیل هستند هیچگونه تضمینی در قبال تاثیرپذیری مثبت یا منفی از بک لینک ها نمی توان ارائه داد.

اما مخالفتش برای سایت هایی هست که قصد دارند با محتوایی نامناسب و اسپم به جایگاه های برتر برسند. سایت شما اگر دارای محتوای مفید و مناسب باشه و تمامی فاکتورهای یک سایت بهینه رو رعایت کرده باشید، با خرید بک لینک قوی می تونید به جایگاه های خیلی خوبی برسید. لینک سازی داخلی به لینک‌هایی اطلاق می‌شود که کاربر را به صفحه دیگری در همان دامنه هدایت کند.

سفارش بکلینک

برای ساخت لینک های بلاگی خارجی میتوانید از وبسایت های رپورتاژ آگهی و پکیج های ما استفاده نمایید. در پنل فروش راش وب میتوانید علاوه بر مشاهده سایت های رپورتاژ آگهی و بک لینک تمام صفحات از پلان های پکیج لینک سازی در لایه دوم یا سوم استفاده نمایید. بک لینک سازی در سئو تأثیر زیادی دارد ولی باید این کار به صورت اصولی انجام گیرد تا بتواند مؤثر واقع شود. هر چه سایت معتبرتر باشد و تعداد بازدیدکنندگان بیشتری را در روز داشته باشد، برای بک لینک مناسب‌تر است.

اینفوگرافی ها احتمالاً متداول ترین دارایی بصری هستند که برای کسب بک لینک استفاده می شوند. همیشه خوب است که با آنها آزمایش کنید ، اگر قبلاً این کار را نکرده اید. پس به این نتیجه می رسیم که لینک خریدن تاثیر خوبی بر سئو سایت شما دارد اگر لینکها از سایتهای قدرتمند و معتبر گرفته شده باشد. معمولا تعداد زیادی از سایت ها در صفحات خود به طور مثال کلمه “BOOK” را به سایت آمازون ارجاع می دهند با این کار وقتی شما این کلمه را در گوگل جستجو می کنید بعد از کتابخانه گوگل سایت آمازون را در رتبه دوم مشاهده می کنید. شما می‌توانید از وبلاگ خود و دیگران و یا انجمن‌های گفتگو (فروم) برای لینک دهی به بک لینک و رپورتاژهای خود و افزایش اثرگذاری‌اش استفاده کنید. بک لینکی که سایت مورد استفاده در آن تمامی اصول سئو را رعایت کرده باشد و از DA، PA و اسپم اسکور مناسبی برخوردار باشد.

بک لینک باکیفیت علاوه بر افزایش دریافت ترافیک مستقیم از موتورهای جستجو به افزایش ترافیک ارجاعی نیز کمک می‌کند. قرار داشتن یک بک لینک باکیفیت در یک سایت خوب باعث می‌شود که کاربران جهت آشنا شدن با برند و کسب و کار تان روی آن کلیک کنند و وارد سایت شما شوند. در واقع شما بدون اینکه در صفحه نمایش نتایج موتورهای جستجو جهت افزایش کلیک های کاربران رقابت کنید می‌توانید با خرید یک بک لینک باکیفیت‌ ترافیک ارجاعی سایت را افزایش دهید. گوگل بارها به صورت رسمی اعلام داشته که شدیدا با خرید بک لینک مخالف بوده و بر آن تاکید نموده است. چرا که موتور جستجوی گوگل، خرید بک لینک را به معنای اقدامی برای دستکاری نتایج می داند.

سفارش بکلینک

هیچ متخصص سئو منکر قدرت بالای بک لینک‌های واقعی در ارتقا وب‌سایت‌ها نیست. بدین ترتیب این موضوع زمانی مشکل می‌شود که خرید تعداد فراوانی بک لینک جزء اهداف مدیران وب‌سایت‌ها شده و گاهی بر تولید محتوای متنی اولویت داده می‌شود. البته نمی‌توان انکار کرد که تولید نوشته‌های با کیفیت نیز آهسته و پیوسته شما را به موفقیت می رساند ولی اثر فوری و سریع بک لینک را ندارد. ولی ترکیب این دو باهم مانند بمب انرژی عمل نموده و سئو را به‌یک‌باره تقویت و پیروزی را برای این فرآیند تضمین می‌کند. پس بیایید اصولی پیش بروید و در ابتدا تهیه محتوای متنی قدرتمند را در دستور کار خود قرار داده و سپس در یک فرصت خوب به دنبال بک لینک‌هایی از وب‌سایت‌هایی معروف، توانمند و باکیفیت باشید.

در این بخش به نکات مهمی می‌پردازیم که در زمان خرید بک لینک باید بدان‌ها توجه نمایید تا اثرگذاری آنچه را که برایش هزینه می‌کنید را بیشتر و ملموس‌تر مشاهده نمایید. بعدازآنکه مرحله ساخت و یا خرید بک لینک را به پایان رساندید، وقت آن رسیده که با ترفندهایی اثرگذاری تأثیر این بک لینک‌ها را دوچندان سازید. بالا بودن میزان تأثیرگذاری، فعالیت در تمامی زمینه های کاری و آپدیت‌های دائمی سبب شده، وب‌سایت‌های خبری به یکی از گزینه های خوب و قابل قبول برای بک لینک گرفتن تبدیل شوند. این پذیرش حتی از سوی گوگل نیز قابل‌قبول بوده، به صورتی که وب‌سایت‌های خبری سایتهای مورد تأییدی برای دریافت بک لینک برای هر سایتی شناخته می‌شوند.

یکی از موضوعات مهم در مبحث سئو و بهینه سازی سایت ها، خرید بک لینک و رپورتاژ است. امروزه اگر بخواهید کسب و کار موفقی داشته باشید باید در صدر نتایج گوگل قرار بگیرید. شما حتی باید این موضوع را بدانید که حتی فقط یک رتبه نسبت به رقیب تان بالاتر قرار بگیرید می تواند ماهانه میلیون ها تومان سود بیشتری نصیب شرکت تان نماید. ما در مجموعه نیکداد دارای یک تیم کاملا تخصصی در زمینه بهینه سازی و سئو با دانش روز هستیم که می توانیم برترین خدمات را در زمینه سئو و لینک سازی از کوچکترین وب سایت ها تا سایت های تجاری ارائه دهیم. خرید بک لینک طبیعی یکی از فاکتورهای اصلی برای رتبه بندی سایت‌ها می‌باشد.

این کار ارزش و اعتبار محتوای شما رو بسیار بالا برده و با تقویت قدرت برند، در نهایت باعث افزایش آتوریتی وب سایت شما خواهد شد. البته خرید بک لینک های رپورتاژی با این سبک کاملا اختیاری و دلخواه بوده و به انتخاب شما بستگی داره. بنابراین پیش از اجرای لینک سازی می تونید سبک انتشار خودتون رو به تیم نشونت اعلام کنید. اگر سایت شما جدید نیست می توانید اقدام به خرید بک لینک قوی و دائمی نمایید. در نظر داشته باشید که این فرآیند بک لینک سازی باید به صورت پیوسته باشد.

• بک لینک ها را به صورت انبوه خریداری نکنید.به
عنوان مثال خرید 40 بک لینک آن هم به صورت فشرده می‌تواند نشانه لینکسازی غیرطبیعی شما برای موتورهای جستجو باشد. بک لینک های موقت پس از حذف
شدن صدمه شدیدی به رنک و سئوی سایت وارد میکنند. اگر پیدا کردن لیست مرتبط با کار خود و درج کامنت در آنها برایتان مقدور نیست (بخاطر کمبود وقت و دلایلی از این دست)
می‌توانید از پکیج ربات های کامنت گذار ما استفاده کنید.

وقتی صحبت از طبیعی سازی لینک سازی میکنیم، باید فاکتورهای زیادی رو ملاک قرار بدیم. یکی از این موارد انتشار بک لینک های رپورتاژی به صورتیست که نویسنده اون محتوا، هم نام برند شما باشه. در واقع به کمک این روش، می تونید یک محتوای اختصاصی انتشار بدید به طوری که نویسنده اون محتوا، تحریریه سایت منبع نباشه، بلکه خودتان باشید. وقتی بک لینکی می سازید و سپس برای بک لینک ها مجدد لینک سازی می کنید، در واقع بک لینک چند لایه ای ایجاد کردید. اهمیت بک لینک های چند مرحله ای به دلیل طبیعی کردن فرآیند لینک سازی هست.

همچنین، سعی کنید از ترکیب بک لینک های فالو و نو فالو استفاده نمایید. افراد زیادی باور دارند که بک لینک های نوفالو کیفیت خوب و تاثیر خاصی ندارند، در صورتی که ترکیب این دو نوع بک لینک در کنار هم می تواند تاثیر شگرفی بر سئو سایت بگذارد. یکی از مهم ترین دغدغه ها هنگام خرید بک لینک قوی و طبیعی این است که شخص خریدار نمی داند کدام پکیج برای سایت او مناسب تر بوده و تاثیر بهتری در سئو سایت خواهد داشت. دقت داشته باشید که اگر بک لینک مناسبی را برای سایت خود انتخاب نکنید، نه تنها تاثیر مثبتی بر روی رتبه سایت نخواهد داشت، بلکه می تواند نتیجه عکس نیز به همراه داشته باشد.

زمانی که خرید بک لینک معتبر باشد، رتبه سایت افزایش یافته و حتی به صفحه نخست در گوگل می‌رسد. این موضوع باعث می‌شود تا آگاهی از برند بالا رفته و کسب و کار در بستر مناسبی قرار گیرد. خرید بک لینک از جاب تیم به شما کمک می‌کند تا بتوانید محصولات یا خدمات خود را به طیف گسترده‌ای از کاربران ارائه دهید. برای دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره‌های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. بک لینک برای سئو بسیار ارزشمند است، زیرا نشان دهنده “رای اعتماد” از یک سایت به سایت دیگر می باشد. در واقع، بک لینک به وب سایت شما سیگنالی برای موتورهای جستجو است که دیگران به محتوای شما اعتماد می کنند.

آقای الف می خواهد سایتش رو به صورت 100% اصولی و بدون بک لینک و تنها با مطالب خوب و خلاصه این معیارها بالا بیاورد. اما آقای ب می خواهد سایتی بالا بیاورد که سریعا به درآمد و پول تبدیل گردد. بررسی های مختلفی از این واقعیت حکایت دارد که میزان بازگشت رتبه با استفاده از ابزار disavow در بهترین حالت ها در حدود 80 درصد است. برای همین است که ما همیشه به مشتریان پیشنهاد می کنیم که پس از ریختن پلان بک لینک های خود، یک بار با ما مشورت کرده و پیشنهاد ما را جویا شوند.

وبلاگ‌ها این کار را برای جلوگیری از ارسال دیدگاه‌های اسپم در سایت انجام می دهند. از سوی دیگر سایت ها و وبلاگ هایی هستند که از صفت DoFollow در دیدگاه های خود استفاده می کنند که محدودیتی در این مورد ندارند. در این شرایط می توانید از این سایت‌ها یا وبلاگ‌ها برای به دست‌آوردن بک لینک استفاده کنید.

تصور کنید پس از خرید و رزرو یک جایگاه در یک وبسایت معتبر، محتوای تولید شده توسط شما به تایید سردبیر نرسد. یا اینکه پس از خرید رپورتاژ و تایید متن، گوگل جعلی بودن و پولی بودن لینک شما را تشخیص دهد. یا بدتر از همه؛ با یک انتخاب اشتباه تاثیر فعالیت های شما به کلی از بین برود. تمام حالت‌های بالا موجب اتلاف وقت و اتلاف هزینه‌های شما بر روی وب سایت می‌شود و موارد بالا مهمترین دلیلی است که ثابت می‌کند خرید رپورتاژ، اولین مرحله شما در فرآیند لینک سازی است نه آخرین. متخصصان سئو معتقدند که بک لینک های با کیفیت بالا ، عامل بسیار موثری در سئو سایت هستند که به شما کمک می کند رتبه وب سایت خود را در نتایج موتور جستجو بهبود دهید. بک لینک های با کیفیت باید در سایت های معتبر و پربازدید قرار گیرند و رتبه و اتوریتی بالایی داشته باشند.

به همین دلیل است که با دریافت بک‌لینک edu ، افزایش رتبه سایت شما در نزد گوگل امری حتمی است و باعص افزایش رتبه کلمات کلیدی مهم شما خواهد شد. شما می توانید با خرید بک لینک متنی یا بنر، خرید رپورتاژ آگهی در رسانه های مرتبط، ساخت حساب در توئیتر، فیسبوک و …، ساخت پروفایل در سایت و فروم های معتبر و کامنت گذاری در سایت های مرتبط، بک لینک موردنظر خود را به دست آورید. اقداماتی مانند خرید بک لینک به تعداد زیاد، فروش بک لینک ها و خرید شبکه های تبادل بک لینک جزء روش هایی هستند که توسط گوگل منع شده است. در این حالت، گوگل احساس می کند که با استفاده از این بک لینک ها به دنبال سوء استفاده هستید.

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما